Det ligg mange gamle skular rundt omkring i Møre og Romsdal. Ved hjelp av tidsriktige klede og autentiske omgjevnader får elevar og lærarar ta ei reise til ein skulekvardag for om lag hundre år sidan. Ved hjelp av dramatisering, aktivitetar og dialog blir skuledagen fylt med song og bibelhistorier, lesing og skriving, rekning, lekamsøving og frikvarter med leik.
Kva lærte dei for hundre år sidan? Kva var viktig kunnskap då? Kva er viktig kunnskap for oss no og kvifor?


Litteraturliste

• Bøe, Bernt (1990). Skulehistorie for Surnadal. Glimt frå 250 år, 1739-1989
  Hovedutval for Undervisning
 Brakstad, Edvard red. (1977). Bygdehistorie for Tingvoll og StraumsnesMartin Lamvik
  Bind 3. Tingvoll sogelag og Straumsnes bygdeboknemnd.
• Det største underet . Bibelhistorie frå skolestua, Mosaikk forlag (1999)
 Dokka, Hans Jørgen (1988). En skole gjennom 250 år,
 Døssland, Atle (1990). Fylkeshistorie for Møre og Romsdal: med lengt mot havet.
  1671-1835, “Lesekunnskapen ei nådegave frå pietismen” s. 286.
• Hagemann, Gro (1992). Skolefolk – lærerens historie i Norge
• Hodne, Ørnulf (1987). Skolen i Gamledager - barndomsminner fra den gamle
  folkeskolen 1885-1925, Universitetsforlaget
• Hodne, Ørnulf (2010). Folkeskolen i Folkeminne - En annerledes skolehistorie,
  Cammelen Damm
• Holm, Dagny (2005) Barn i hundre! S. 10-12 Gyldendal
• Romsdal sogelag (2010), Årbok for 2010, “Korporleg refsing må ikkje nyttast i
  skulen”
• Stemhaug, Marit og Ola (2004). Dette leika vi med, Samlaget
• Tvinnereim, Jon (1992). Fylkeshistorie for Møre og Romsdal: grotid i grenseland.
  1832-1920 “Opplysningstid” s. 191