Kunnskapsløftet har som mål for opplæringa at eleven skal kunne desse kompetansemåla etter 4. trinn:
Læreplan i historie
* bruke omgrepa fortid, notid og framtid om seg sjølv og familien sin
* presentere historiske emne ved hjelp av skrift, teikningar, bilete, film, modellar og digitale verktøy
* skape forteljingar om menneske i fortida og snakke om skilnader og likskapar før og no
* utforske kjelder og bruke dei til å lage etterlikningar av gjenstandar frå fortida
* fortelje om sin eigen familie for ein til to menneskealdrar sidan, og om korleis levevis og levekår har endra seg
* kjenne att historiske spor i sitt eige lokalmiljø og undersøkje lokale samlingar og minnesmerke
Læreplan i samfunnsfag
* gje døme på ulike forventningar til gutar og jenter og drøfte korleis forventningane kan opplevast
Læreplan i kristendom
* kjenne til kristen salmetradisjon og et utvalg sanger, også samiske
Læreplan i norsk
Språk og kultur
* samtale om et utvalg sanger, regler, dikt, fortellinger og eventyr fra fortid og nåtid på bokmål, nynorsk og i oversettelse fra samisk og andre kulturer
* uttrykke tanker om språk, personer og handlinger i tekster fra dagliglivet og i skjønnlitterære tekster fra ulike tider og kulturer
Læreplan i musikk
Musisere
* framføre sang, spill og dans i samhandling med andre
Læreplan i kroppsøving
Aktivitet i ulike rørslemiljø
* bruke grunnleggjande rørsler i varierte miljø og i tilrettelagde aktivitetar
* vere med i aktivitetar som utfordrar heile sanseapparatet og koordinasjonen
* bruke småreiskapar og apparat
* bruke ball i leikar og nokre ballspel
* utforske og leike med ulike rytmar og uttrykkje dei med rørsler
* vere med i songleikar og enkle dansar frå ulike kulturar
* vise evne til samhandling i ulike aktivitetar
* fortelje frå eigne opplevingar med ulike aktivitetar
Tverrfagleg
Heile undervisningsopplegget vårt er tverrfagleg, og vi vil også kunne arbeide med mål i faga matematikk, naturfag, mat og helse